Funtronic – interaktiivinen lattia

Ainutlaatuinen, vuorovaikutteinen työkalu, jossa on sisäänrakennettu tietokone, projektori ja liikkeentunnistin

Lattialle heijastettu kuva luo virtuaalisen “taikamaton”, jossa varhaiskasvatuksen oppijat ja koululaiset kokevat suuren seikkailun peleillä ja liikunnallisilla aktiviteeteilla yhdistäen ne kognitiiviseen kasvatuksen osa-alueisiin.

Opi ja leiki vuorovaikutteisella tavalla, kehittäen lasten liikunnallisuutta, muistamista ja oppimista, silmä-käsi- koordinaatiota, havaintokykyä ja reagointikykyä.

Funtronic Floor

sisältää laajan valikoiman erilaisia pelillisiä aktiviteetteja ja toimii kaikissa tiloissa, sekä kovalla että pehmeällä pinnalla. Oppilaat ohjaavat pelinkulkua liikuttamalla kättä tai jalkaa.

Näytetyn kuvan koko riippuu laitteen peittoalueen pituudesta lattialla, ja on tyypillisesti suorakulmion muotoinen ja 2 x 3 metrin mittainen.

ISportsWall – Tuo interaktiivisuuden liikuntahetkiin

Mikä on ISportsWall?

ISportsWall on Amazing Interactives Ltd:n uusin innovatiivinen tuote, joka muuttaa 5–6 metrisen koulun- ja liikuntatilan seinän interaktiiviseksi. Sisältää yli 30 moduulia, jotka kattavat sekä opetukselliset- että liikunnalliset aktiviteetit. Järjestelmä mahdollistaa oppilaiden vuorovaikutuksen heittämällä palloja tai koskettamalla seinää.

ISportsWall sisältää useita opetuksellisia- ja fyysisiä moduuleja: matematiikkaa, englantia, luonnontieteitä, historiaa ja maantietoa. Järjestelmään kuuluu myös moduuleja, joiden avulla opettajat voivat luoda omia kysymyksiä ja vastauksia. Lisäksi opettajalla on mahdollisuus tehdä räätälöityjä kuvapelejä lähettämällä omia kuviaan.

Pelit ovat muokattavissa, jolloin opettaja voi asettaa joukkueiden lukumäärän, ajan ja kohderyhmän.

 ISportsWall

  • Kehittää oppilaita sekä fyysisesti että psyykkisesti.
  • Tekee matematiikan, luonnontieteiden, historian ja maantieteen oppimisesta hauskaa liikunnan avulla.
  • Auttaa säännöllistä oppimista, parantaen muistin käyttöä.
  • Kannustaa fyysiseen liikkumiseen hauskojen kilpailujen avulla.
  • Tuo lisää mahdollisuuksia palkita oppilaita hauskan yhteisen tekemisen avulla.
  • Toimii haastavissa oppimistilanteissa uudenlaisena kannustavana työkaluna.

Interaktiivista hiekkaleikkiä lisätyn todellisuuden (AR) mahdollisuuksilla

Suuri määrä ainutlaatuisia AR- pelejä ja päivittyvät laajennukset pitävät oppijat innoissaan monien vuosien ajan

Interaktiivinen hiekkalaatikko luo ainutlaatuisen kokemusmaailman, jossa projektio vastaa oppijoiden toimintaa; kaiva, rakenna, sijoita esineitä, työskentele yhdessä, leiki ja pelaa!

Korkearesoluutioinen projektorin tekee peleistämme realistisempia. Kehitetyt algoritmit tekevät hiekan ja sen pinnalla olevien fysikaalisten esineiden tunnistamisen entistä tarkemmaksi.

Lisää vuorovaikutusta kielten opiskeluun

Teknologiaa ja pedagogisia ratkaisuja kielten opetukseen. Suunniteltu auttamaan opettajia parantamaan oppijoiden kielellisiä valmiuksia ja taitoja.

Lisää puhetta pareittain tai ryhmissä. Aidot ja oppijoille tutut tilanteet ovat Let’s Talk! English-ohjelmiston ydistä. Teknologia auttaa ja ohjaa mm. ääntämisharjoituksissa.

Opiskelijoiden puhemahdollisuudet lisääntyvät 10 kertaa!
Rohkaistakseen oppilaita harjoittamaan puhetaitojaan luokassa
Melua vaimentavien kuulokkeidemme avulla opiskelijat voivat puhua samanaikaisesti häiritsemättä muita.

Innostava koodauspeli

Parantaa analyyttista ja loogisesta ajattelua ja algoritmista hahmottamista

Scottie Go! on innovatiivinen peli ohjelmoinnin opettamiseen. Se on yhdistelmä fyysisiä merkkejä, joita pelaajat käyttävät ohjelmointikomentojen luomiseen sekä sovellusta, joka asettaa tehtävät ja skannaa ehdotetut ratkaisut laitteelle. Komennot asettavat Scottien ja muut hahmot toimintaan ja liikkeelle.

Scottie Go!

  • Opettaa ratkaisemaan monimutkaisia ​​ongelmia ja työskentelemään ryhmässä.
  • Tukee ohjelmointitaitojen osaamisen kehittämistä koulutien varhaisessa vaiheessa.
Data Harvest logo

Data Harvest – tiedonkeruuteknologiaa oppilaitoksille

Data Harvest on ollut vuodesta 1985 lähtien edelläkävijänä tiedonkeruuteknologian kehittämisessä. Englannissa toimiva yritys on tuottanut tiedonkeruuteknologian oppimisratkaisuja oppilaitoksille jo yli 35 vuoden ajan. Yhtiön tavoitteena on tarjota opettajille uusia tapoja opettaa tiedettä ohjelmistojen ja laitteistojen avulla, mikä on vauhdittanut siirtymistä digitaaliseen ympäristöön.

 

Yhtiön asiantuntemus ja tiedeluokkaoppimiseen tarvittavan teknologian jatkuva kehittäminen ovat vahvistaneet Data Harvestin asemaa alan johtavana toimijana oppilaitossektorilla. Yhtiö tavoitteena on tarjota jatkossakin käytäntöön perustuvia tiedepohjaisia oppimisratkaisuja kaikenikäisille opettajille ja opiskelijoille.

Data Harvest

Ratkaisut peruskoulusta yliopistoon

 Lapset ovat kiinnostuneita ja innostuneita ympärillään olevasta maailmasta ja ovat uteliaita ymmärtämään, miten ja miksi asiat tapahtuvat.

Tietojen kirjaaminen auttaa opiskelijoita näkemään näkymättömän hauskalla ja vuorovaikutteisella tavalla, kehittäen heidän ongelmanratkaisutaitojaan ja kannustaen heitä löytämään vastauksia erilaisiin kysymyksiin tutkimuksen ja analysoinnin kautta.

Opiskelijoiden varhaisessa iässä kehittämät tieteelliset taidot tarjoavat alustan jatko-oppimiselle heidän edetessään kouluvuosien aikana. Data Harvest -ratkaisu on mahdollista pysyä heidän mukanaan luotettavana työkaluna oppimisen eri vaiheissa.

Data Harvestin patentoidut tiedeohjelmistot ja tietojen kirjausratkaisut käyttävät uusinta Bluetooth-teknologiaa. Yhteensopivuus eri laitteiden kanssa tarjoaa opettajalle ja oppilaille digitaaliset työkalut vuorovaikutukseen.

Ratkaisut tarjoavat vaiheittain kasvavan ja siirrettävän oppimiskokemuksen, jonka avulla opiskelijat voivat kehittää taitojaan läpi oppimispolun peruskoulusta lähtien aina korkeakouluopetukseen.

Data Harvest

Käytön tavoitteet

Kasvu on tärkeä osa mitä tahansa kehityskaarta, olipa kyse sitten ratkaisujen tarjoamisesta koulutukseen tai luokkahuoneen kirjoituspöydällä uusien taitojen oppimiseen.

Data Harvestin kyky sopeutua uusiin teknologioihin ja nykyaikaisen luokkahuoneen vaatimuksiin on antanut mahdollisuuden tuottaa jatkuvasti ratkaisuja, jotka auttavat opettajia toimittamaan ja opiskelijoita tulemaan tulevaisuuden tiedemiehiksi.

Lisää Data Harvest -teknologiasta (englanniksi)

Edu VIP

Liity Edu VIP-klubiin

Saat etuja, ideoita, vinkkejä ja tukea opetusalan ammatilliseen kehittymiseen.

Kiitos liittymisestä! Kuullaan pian!