KATSO KESÄTARJOUKSET – VOIMASSA 30.6.2023 ASTI

8 kpl ClassVR Premium lasit (64GB) 4990€  ja kaupan päälle 1 vuoden ClassVR-portaali & Avantis World, arvo 890€

Lisätiedot  info@eduideas.fi
Hinnat alv. 0%, sisältäen toimituskulut. Voimassa 30.6.2023 asti.

KAIKKI MITÄ
TARVITSET
VIRTUAALIYMPÄRISTÖÖN
LUOKKATILASSA

ClassVR on innovatiivista ja palkittua VR-teknologiaa, joka on suunniteltu sitouttamaan ja parantamaan oppimistuloksia.

VR-lasit

ClassVR on täysin käyttövalmis ja sopivat luokkatilaan sellaisenaan ilman lisälaitteita.

Keskitetty VR-lasien hallinta

ClassVR portaalin avulla voivat opettajat lähettää helposti sisältöä, ohjata ja valvoa oppilaiden lasien käyttöä, maksimoiden tehokkaan oppimistilanteen.

Monipuoliset oppiaineet

ClassVR tarjoaa yli 1000 virtuaalitodellisuuden ja lisätyn todellisuuden opetussisältöä monipuolisesti eri oppiaineisiin.

Turvallinen säilytys ja lataus

Kaikki ClassVR lasit toimitetaan kestävässä säilytysja latauskotelossa, jolla laitteet ovat aina käyttövalmiina.

Asennus & käyttökoulutus

Asennuspalvelumme asentaa ja konfiguroi lasit käyttövalmiiksi ja kouluttajamme opettavat niiden monipuolisessa käytössä.

“CLASSVR JA YLI 1000 ERILAISTA OPETUSSISÄLTÖÄ INNOSTAA OPPIMAAN”

Standalone lasit

Erilliset ClassVR lasit toimivat itsenäisesti, ovat luokkatilaan käyttövalmiina, ja niiden VR ja AR käyttöominaisuudet ovat täysin opettajan hallittavissa. ClassVR lasit eivät vaadi lisälaitteita, kuten puhelimia. Kaikki on täysin integroitu laitteeseen, joten sen käyttö on helppoa ja erittäin luotettavaa.

Yksinkertainen valvonta ja hallinta

ClassVR ytimessä on käyttäjäystävällinen portaalimme, joka tarjoaa kaiken tarvittavan sisällön ja työkalut onnistuneisiin ja kiinnostaviin oppitunteihin. ClassVR portaali tekee helpoksi lisätä VR ja AR sisältöjä. Opettajat voivat napin painalluksella lähettää sisältöjä suoraan laseihin, ohjata oppilaat tiettyihin pisteisiin tai katsoa tarkalleen mitä kukin oppilas katsoo.

VR ja AR sisältö- ja tuntisuunnitelmat

Opetussisällöt ja jäsennellyt tuntisuunnitelmat auttavat herättämään oppilaiden mielikuvituksen, tarjoten erilaisia käyttäjäkokemuksia, joilla visualisoidaan ja ymmärretään jopa monimutkaisia oppiaineita. Yli 1000 erilaista opetussisältöä kattavat laajan kirjon erilaisia malleja ja aiheita:

  • Tutki 360° kuvia ja videoita
  • Koe AR ja herätä 3D mallit elämään
  • Navigoi Eduversen tutkittavassa VR-maisemassa
  • Luo ja lataa omaa 360° ja 3D-sisältöä

Koulutukset

ClassVR koulutuksissa käydään läpi parhaat vinkit ja esimerkit lasien käyttöön. Lisäksi koulutuksen sisällöissä tietoa asennukseen, portaalin käyttöön ja omien tiedostojen tuomiseen liittyvissä asioissa.

LATAA ILMAISEKSI ”50 CREATIVE WAYS TO USE CLASSVR” -OPAS VARMISTAAKSESI KÄYTÖLLE LENNOKKAAN ALOITUKSEN!

FunFloor – interaktiivinen lattia

FunFloor MOBILE – liikuteltava
interaktiivinen lattia + yli 100
suomenkielistä  aktiviteettia

3 990 €

(Vaihtoehtoisesti kiinteästi asennettava malli 3 590 €)

3 990 €

Lisätiedot  info@eduideas.fi
Hinnat alv. 0%, sisältäen toimituskulut. Voimassa 30.6.2023 asti.

FunFloor Interaktiivinen Lattiaprojisointi on edistynyt multimedia-laite, joka muuttaa minkä tahansa lattiatilan jännittäväksi interaktiiviseksi maailmaksi.

Se koostuu projektoreista, liiketunnistusjärjestelmästä, erityisesti suunnitellusta ohjelmistosta ja tietokoneesta – jotka kaikki on asetettu yhteen koteloon. Mukautettu teknologia mahdollistaa liikkumisen näytettyä kuvaa ympäröivällä alueella, joka havaitsee liikkeemme.

FunFloor Mobile

FunFloor Mobile on ihanteellinen ratkaisu interaktiivisen kuvan heijastamiseksi lattiaan missä tahansa paikassa, jossa standardiasennus ei ole mahdollinen (matala, puinen tai viistokatto). Se on tuote, joka on kehitetty yhteistyössä Acer Incorporatedin kanssa. Laajanäköprojektorin käytön ansiosta kuva saavuttaa koon 270 cm x 200 cm korkeudesta 185 cm. FunFloor Mobile Kit on asennettu vakaaseen jalustaan, jossa on kumipyörät, mikä tekee laitteesta helposti liikuteltavan.

FunFloor EDU

Puolan myydyin interaktiivinen lattiaprojisointi. Suunniteltu erityisesti kouluille ja päiväkodeille, jotka haluavat tarjota innovatiivisia ja houkuttelevia oppimistapoja. FunFloor on täydellinen työkalu, joka tehostaa oppimisprosessia varhaisessa vaiheessa – alkaen yksinkertaisista aktiviteeteista aakkosten ja numeroiden oppimiseen sekä englannin kieleen tutustumiseen. Fun-paketin peleihin liittyvät tunnit muuttuvat stimuloivaksi ja osallistavaksi aktiviteetiksi jokaiselle lapselle.

FunFloor Premium

Professional 5000 ANSI lumenin interaktiivinen lattiasarja. Suunniteltu näyttämään parhaan laadun kuvia lampun korkean kirkkauden ansiosta. Siksi Interactive FunFloor Premium on täydellinen erittäin kirkkaissa huoneissa, kuten virkistys- ja lukuhuoneissa, leikkihuoneissa, ravintoloissa tai saleissa. Valitsemalla Premium-sarjan saat parhaan laadun.

Data Harvest logo

Immersiivinen hiekka

Löydä inspiroiva ja monimuotoinen oppimis- ja terapiatyökalu, joka perustuu neurodiversiteetin, psykologisen hyvinvoinnin ja kielellisen
osallisuuden tukemisen periaatteisiin. Olemme suunnitelleet interaktiivisen hiekkapöydän niin, että voit käyttää sitä monipuolisesti, hiekan ja interaktiivisten opetuspelien kanssa. Kun pöytä peitetään mukana toimitettavalla kannella, voit käyttää pöytää ja interaktiivisia petusohjelmistoja erilaisiin oppimistehtäviin, esimerkiksi kielten opetuksessa tai erityisoppijoiden tarpeisiin mm. puheterapian tukena. Fyysiset kirjaimet ja kuutiot tunnistautuvat interaktiivisessa ohjelmistossa. Voi harjoitella ja rakentaa mm. sanoja ja lauseita pöytäpinnan päällä.
Interaktiivinen hiekkapöytä perustuu Universal Design for Learning– periaatteisiin:
Mukautuu oppijoiden yksilöllisten tarpeiden tukemiseen ja on helppo ja intuitiivinen käyttää. Oppimistehtävillä ei ole oikeita tai vääriä käyttöskenaarioita, vaan käyttö muokkautuu käyttäjien mukaan tukien vuorovaikutteisuutta ja luovuutta.

Miksi hiekkaa?

Kehomme tuntoaistin ansiosta stimuloimme koko kehoamme ihon kautta, jossa on monia aisteja aktivoivia pisteitä. Kosketus hiekan kanssa vaikuttaa positiivisesti hyvinvointiin, sisäelinten toimintaan, kipuun, ahdistukseen, unettomuuteen sekä jännityksen ja stressin purkamiseen.

Liikkeentunnistus oppimisen tukena Jumpido

Jumpidon kaava on yksinkertainen: Liikkeentunnistava anturi + oppisisällöt (mm. matematiikka) Pelillisyys + oppijoiden liikkeet = Ainutlaatuinen ja innostava oppimiskokemus.

Jumpidossa oppimispelejä pelataan liikkumalla. Liikkeentunnistava anturi reagoi pelaajien liikkeisiin ja antaa mahdollisuuden  suorittaa toimintoja omalla keholla, koskematta näyttöön, josta peli näkyy pelaajille. Suorittaakseen opettajan valitsemia oppimistehtäviä, pelaajien on suoritettava erilaisia liikkeitä kuten käsien nostaminen, hyppy ja kyykky. Liikkuminen  oppimistehtävien aikana on tutkitusti yhteydessä kognitiiviseen päättelykyvyn kehittymiseen.

Opettaja voi valita Jumpidon lukuisista oppimistehtävistä opetussuunnitelman tavoitteita tukevat pelit.

Oppimispelit on suunniteltu siten, että oppilaat voivat työskennellä yksin tai ryhmissä, joko kilpaillen tai yhteistyötä tehden. Tällä tavoin oppiminen muuttuu leikkisäksi ja pelilliseksi kokemukseksi. Jumpido motivoi ja sitouttaa pelillisyyden kautta  oppisisältöön. Tärkeä aspekti on liikkuminen, jota tässä oppimispelissä saa tehdä luvan kanssa.

Jumpido kehittää matemaattisia taitoja eri-ikäisille oppijoille. Oppimispeleistä löytyy myös erityisoppijoille suunnattuja sisältöjä.

Data Harvest logo

Data Harvest – tiedonkeruuteknologiaa oppilaitoksille

Data Harvest on ollut vuodesta 1985 lähtien edelläkävijänä tiedonkeruuteknologian kehittämisessä. Englannissa toimiva yritys on tuottanut tiedonkeruuteknologian oppimisratkaisuja oppilaitoksille jo yli 35 vuoden ajan. Yhtiön tavoitteena on tarjota opettajille uusia tapoja opettaa tiedettä ohjelmistojen ja laitteistojen avulla, mikä on vauhdittanut siirtymistä digitaaliseen ympäristöön.

 

Yhtiön asiantuntemus ja tiedeluokkaoppimiseen tarvittavan teknologian jatkuva kehittäminen ovat vahvistaneet Data Harvestin asemaa alan johtavana toimijana oppilaitossektorilla. Yhtiö tavoitteena on tarjota jatkossakin käytäntöön perustuvia tiedepohjaisia oppimisratkaisuja kaikenikäisille opettajille ja opiskelijoille.

Data Harvest

Ratkaisut peruskoulusta yliopistoon

 Lapset ovat kiinnostuneita ja innostuneita ympärillään olevasta maailmasta ja ovat uteliaita ymmärtämään, miten ja miksi asiat tapahtuvat.

Tietojen kirjaaminen auttaa opiskelijoita näkemään näkymättömän hauskalla ja vuorovaikutteisella tavalla, kehittäen heidän ongelmanratkaisutaitojaan ja kannustaen heitä löytämään vastauksia erilaisiin kysymyksiin tutkimuksen ja analysoinnin kautta.

Opiskelijoiden varhaisessa iässä kehittämät tieteelliset taidot tarjoavat alustan jatko-oppimiselle heidän edetessään kouluvuosien aikana. Data Harvest -ratkaisu on mahdollista pysyä heidän mukanaan luotettavana työkaluna oppimisen eri vaiheissa.

Data Harvestin patentoidut tiedeohjelmistot ja tietojen kirjausratkaisut käyttävät uusinta Bluetooth-teknologiaa. Yhteensopivuus eri laitteiden kanssa tarjoaa opettajalle ja oppilaille digitaaliset työkalut vuorovaikutukseen.

Ratkaisut tarjoavat vaiheittain kasvavan ja siirrettävän oppimiskokemuksen, jonka avulla opiskelijat voivat kehittää taitojaan läpi oppimispolun peruskoulusta lähtien aina korkeakouluopetukseen.

Data Harvest

Käytön tavoitteet

Kasvu on tärkeä osa mitä tahansa kehityskaarta, olipa kyse sitten ratkaisujen tarjoamisesta koulutukseen tai luokkahuoneen kirjoituspöydällä uusien taitojen oppimiseen.

Data Harvestin kyky sopeutua uusiin teknologioihin ja nykyaikaisen luokkahuoneen vaatimuksiin on antanut mahdollisuuden tuottaa jatkuvasti ratkaisuja, jotka auttavat opettajia toimittamaan ja opiskelijoita tulemaan tulevaisuuden tiedemiehiksi.

Lisää Data Harvest -teknologiasta (englanniksi)

ISportsWall – Tuo interaktiivisuuden liikuntahetkiin

Mikä on ISportsWall?

ISportsWall on Amazing Interactives Ltd:n uusin innovatiivinen tuote, joka muuttaa 5–6 metrisen koulun- ja liikuntatilan seinän interaktiiviseksi. Sisältää yli 30 moduulia, jotka kattavat sekä opetukselliset- että liikunnalliset aktiviteetit. Järjestelmä mahdollistaa oppilaiden vuorovaikutuksen heittämällä palloja tai koskettamalla seinää.

ISportsWall sisältää useita opetuksellisia- ja fyysisiä moduuleja: matematiikkaa, englantia, luonnontieteitä, historiaa ja maantietoa. Järjestelmään kuuluu myös moduuleja, joiden avulla opettajat voivat luoda omia kysymyksiä ja vastauksia. Lisäksi opettajalla on mahdollisuus tehdä räätälöityjä kuvapelejä lähettämällä omia kuviaan.

Pelit ovat muokattavissa, jolloin opettaja voi asettaa joukkueiden lukumäärän, ajan ja kohderyhmän.

 ISportsWall

  • Kehittää oppilaita sekä fyysisesti että psyykkisesti.
  • Tekee matematiikan, luonnontieteiden, historian ja maantieteen oppimisesta hauskaa liikunnan avulla.
  • Auttaa säännöllistä oppimista, parantaen muistin käyttöä.
  • Kannustaa fyysiseen liikkumiseen hauskojen kilpailujen avulla.
  • Tuo lisää mahdollisuuksia palkita oppilaita hauskan yhteisen tekemisen avulla.
  • Toimii haastavissa oppimistilanteissa uudenlaisena kannustavana työkaluna.

Lisää vuorovaikutusta kielten opiskeluun

Teknologiaa ja pedagogisia ratkaisuja kielten opetukseen. Suunniteltu auttamaan opettajia parantamaan oppijoiden kielellisiä valmiuksia ja taitoja.

Lisää puhetta pareittain tai ryhmissä. Aidot ja oppijoille tutut tilanteet ovat Let’s Talk! English-ohjelmiston ydistä. Teknologia auttaa ja ohjaa mm. ääntämisharjoituksissa.

Opiskelijoiden puhemahdollisuudet lisääntyvät 10 kertaa!
Rohkaistakseen oppilaita harjoittamaan puhetaitojaan luokassa
Melua vaimentavien kuulokkeidemme avulla opiskelijat voivat puhua samanaikaisesti häiritsemättä muita.

Innostava koodauspeli

Parantaa analyyttista ja loogisesta ajattelua ja algoritmista hahmottamista

Scottie Go! on innovatiivinen peli ohjelmoinnin opettamiseen. Se on yhdistelmä fyysisiä merkkejä, joita pelaajat käyttävät ohjelmointikomentojen luomiseen sekä sovellusta, joka asettaa tehtävät ja skannaa ehdotetut ratkaisut laitteelle. Komennot asettavat Scottien ja muut hahmot toimintaan ja liikkeelle.

Scottie Go!

  • Opettaa ratkaisemaan monimutkaisia ​​ongelmia ja työskentelemään ryhmässä.
  • Tukee ohjelmointitaitojen osaamisen kehittämistä koulutien varhaisessa vaiheessa.
Edu VIP

Liity Edu VIP-klubiin

Saat etuja, ideoita, vinkkejä ja tukea opetusalan ammatilliseen kehittymiseen.

Kiitos liittymisestä! Kuullaan pian!