Artikkelit
Virtuaalitodellisuuden hyödyt: kokemuksellinen oppiminen oppijan näkökulmasta
Kokemuksellisen oppimisen instituutti kuvailee kokemuksellista oppimista ihanteelliseksi oppimisprosessiksi, joka kutsuu oppijaa ymmärtämään itseään oppijana, antaen opiskelijalle mahdollisuuden ottaa vastuun omasta oppimisestaan ja sen kehityksestä eri oppimistapoja...
VAIN SMARTILLA!
SMART-ohjelmistojen matematiikkatyökalut: Selkeyttä ja vuorovaikutusta matematiikan opetukseen – Aktiivista ja ymmärtävää oppimista oppilaslaitteilta
SMART on ainoa älynäyttövalmistaja, joka tarjoaa kohdennetut työkalut matematiikan luonnontieteiden opetukseen ja oppimiseen. SMART-ohjelmistojen matematiikkatyökalut sisältävät lukuisia integrointeja käyttämiisi sovelluksiin. Ainoana markkinoilla –...
Kaikki blogitekstit
Oppimisen uusi ulottuvuus: palkittu ClassVR virtuaalitodellisuuden opetusportaali tekee mahdottomasta mahdollista
Tammikuun BETT UK 2024 -tapahtumassa yksi opetusteknologian tähdistä oli edustamamme virtuaalitodellisuuden opetusportaali ClassVR, jonka erityisesti luokkahuoneisiin suunniteltu teknologia voitti vuoden 2024 ”International digital educational resource” -palkinnon....
Mitä teknologia voi parhaimmillaan tuoda oppimiseen? Parempia oppimistuloksia, innostusta ja yhteisöllisyyttä!
Maarit Rainio, palkittu kieltenopettaja Turun yliopiston Rauman normaalikoulusta on edelläkävijä teknologian hyödyntämisessä opetuksen ja oppimisen tukena. Tapasimme Maaritin BETT UK 2024 – tapahtumassa Lontoossa, jossa Maarit oli monen muun kehittäjäopettajan tavoin...
Mediataidot tutuksi SMARTin avulla
Elämme ja kasvamme mediakulttuurissa. Media on läsnä arjessamme monin tavoin ja vaikuttaa siihen, miten koemme itsemme ja ympäröivän maailman. Tarvitsemme medialukutaitoja eli mediataitoja, jotta osaisimme toimia mediaympäristöissä. Mediataitoa ei ole vain...
Pelipedagogiikka opetuksen tukena
Pelipedagogiikalla viitataan pelien käyttöön opetuksessa, opetuspeleihin sekä pelilliseen ajatteluun niin opetuksessa kuin oppimisprosessien suunnittelussa. Pelillistäminen Pelillistäminen opetuksessa tarkoittaa sitä, että peleistä tuttuja elementtejä...
Osallistava ja innostava digipedagogiikka on sydämen asia
Näin kertoo Maarit Rainio, Turun yliopiston Rauman normaalikoulusta. 12.11.2022 Suomen kieltenopettajien liitto ry valitsi Maarit Rainion vuoden kieltenopettajaksi. Perusteluina Rainion palkitsemiselle on hänen tekemänsä työ opetuksen eriyttämiseksi ja erilaisten...
ÄLYNÄYTÖN VALINNALLA ON KAUASKANTOISET SEURAUKSET
Oletko rakentamassa uutta koulua, saneeraamassa tai päivittämässä koulutusteknologiaa tiloihinne? Tämän päivän moderneissa oppimisen tiloissa kaivataan osallistavaa teknologiaa, joka ei pelkästään toista tietokoneiden kuvaa, vaan myös toimii aktivoivana...
SMART inspiroi oppilaita ja opettajia
Hei! Nimeni on Gerd Söderlund. Opetan englantia, suomea vieraana kielenä ja tietokonetekniikkaa ruotsinkielisille yläkoululaisille Larsmossa, Suomen länsirannikolla. Toimin myös tutoropettajana. Kouluni on Cronhjelmskolan ja meillä on SMART interaktiviiset taulut 18...
Sateenkaaren koululla iloitaan SMART-älynäyttöjen tuomista hyödyistä
Sateenkaaren koululla on ollut SMART Board -älynäyttöjä käytössä parin vuoden ajan. Älynäytöt ovat innostaneet oppilaita ja mikäpä motivoisi opettajia enemmän, kuin innostuneet oppijat.
SMART – pedagogisesti laadukkaat digiympäristöt
SMART huolehtii tietojesi turvallisesta käsittelystä. SMARTille yksityisyys on oletusasetus. Tutustu tarkemmin.
SMART huolehtii GDPR-asetuksista
SMART huolehtii tietojesi turvallisesta käsittelystä. SMARTille yksityisyys on oletusasetus. Tutustu tarkemmin.